Общи Гаранционни условия
Важно за стоки в гаранционен срок
- Потребителят трябва да запази касовата бележка/бележка от пощенски паричен превод (издадена от куриерската фирма) и/или фактурата, издадени при закупуването на стоката, през целия срок на гаранция.
- Когато в гаранционния срок потребителят установи несъответствие, дефект или проблем при употребата на стоката, задължително трябва да предостави касовата бележка и/или фактурата, за да бъде приета и регистрирана рекламацията от търговеца или упълномощено от него лице.
- Без касова бележка потребителят губи правата си за гаранционно и безплатно обслужване и всички разходи и действия за отстраняване на несъответствие, дефект или проблем, включително за транспорт до специализиран сервиз, ще бъдат за негова сметка.
- Преди да предяви рекламация, потребителят трябва да се увери, че стоката е с валиден срок за гаранционно обслужване. За целта е необходимо да провери датата за закупуването от касовата бележка и/или фактурата.
- Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато за отстраняване на несъответствието търговецът предложи да се извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
- Дните за ремонт на стоката се прибавят към гаранционния срок.
- Потребителят не може да претендира за разваляне на договора за продажба, когато несъответствието на стоката с договора е незначително.
- Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба се извършва в рамките на един месец, считано от датата на предявяване на рекламацията. Това е максималният срок, регламентиран в закона за защита на потребителите.
- Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Потребителят не дължи разходи за транспортиране на продукта, за резервни части, материали и труд, свързани с ремонта и гаранционното обслужване.
- Когато рекламацията е неоснователна, разходите за транспорт на стоката са за сметка на потребителя.
- Потребителят може да се информира от търговеца или производителя какво или кои части от стоката не подлежат на гаранционно обслужване.
- Търговецът е длъжен да приеме рекламацията през цялото работно време на търговския обект.
Обстоятелства, при които търговецът или сервизът имат основание да откажат гаранционно обслужване на стоката, гаранцията отпада и рекламацията не се обслужва безплатно
- Потребителят не е запазил касовата бележка и/или фактурата.
- Не са спазени указанията от инструкцията за нормална и безопасна употреба на стоката по предназначение.
- Не са спазени указанията за сглобяване, монтаж, съхранение и профилактика.
- Стоката е неправилно или частично асемблирана.
- Има повърхностни наранявания, получени по време на експлоатацията на стоката, при пренасяне, транспорт или съхранение.
- Повредата е възникнала вследствие на небрежна експлоатация, претоварване, съхранение в неподходяща среда.
- Повредата е възникнала вследствие на употреба на стоката за цели, различни от предназначението й /за тестове, демонстрации, отдаване под наем и др./.
- Стоката е ремонтирана в неоправомощен от производителя сервиз или от други лица.
- Има извършена промяна или модификация на конструкцията.
- Повредата е получена вследствие на монтирани от потребителя части и аксесоари, различни от спецификацията на стоката при продажбата.
- Дефектите са получени в резултат на въздействие на външни сили – природни бедствия, счупвания след удар с твърд предмет или катастрофа, промишлени изпарения, агресивни миещи препарати и др. Подобни.
Части, които подлежат на амортизация по време на нормалната експлоатация на стоката и ремонтът им, в гаранционния срок на стоката, се заплаща от потребителя
- За детски колички - дамаска, чанта, покривало, сенник, гуми – вътрешни и външни, багажник, дъждобран, цип, тик-так копчета, аксесоари
- За столчета за кола - дамаска, сенник, покривало, аксесоари
- За кошари за спане и игра - дамаска, дюшек, балдахин, цип, аксесоари
- За бънджи, люлка, шезлонг, проходилка, столче за хранене, подложка за повиване – дамаска, аксесоари
- За порт-бебе, твърд кош за количка и приспособление за носене на бебе - дамаска, цип, тик-так копчета, аксесоари
- За дървени легла - увредени и наранени плоскости, повреди в резултат на не спазени указания за монтаж
- За играчки – гуми, акумулатори, батерии, аксесоари
Ред за предявяване рекламация
За да предявите рекламация за закупен продукт моля попълнете Протокол за рекламация и го изпратете на [email protected] или на Viber +359 898 915 481.
Боби Бейби Маркет
гр. Благоевград, ул. Зелендолско шосе №32
+359 898 915 481